• Levering binnen 1-5 werkdagen
  • Levering vanaf magazijn
  • Gratis bezorging vanaf 350 excl. BTW
  • Aandacht voor duurzaamheid

Account & registreren

Stap voor stap, van registratie tot aan bestelling

  • Registreer je hier als klant en/of maak een webshopaccount aan.

    Je krijgt een bevestigingsmail waarin je via een link de rest van jouw gegevens kan invullen en een wachtwoord kan aanmaken.

    Ben je nieuw? Dan zullen wij een kredietcheck doen, contact met je opnemen en je registratie voltooien. Vanaf dan zijn jouw prijzen zichtbaar in de webshop.

    Ben je al bekend bij ons? Dan zullen wij jouw gegevens moeten koppelen en kun je vanaf dan jouw prijzen zien. Dit is meestal binnen een werkdag, maar kan soms wat langer duren. Natuurlijk krijg je van ons een berichtje wanneer dit is gebeurd.

  • Log hier in op onze website.Dit doe je met je e-mailadres en het zojuist aangemaakte wachtwoord. Ben je het wachtwoord kwijt? Geen probleem! Klik hier om een nieuw wachtwoord aan te maken.

  • Vul jouw winkelmand met de producten die je nodig hebt. Zoeken kan gemakkelijk via de zoekfunctie op naam, merk, EAN- of artikelnummer. Met de filter 'voorraadassortiment' kan je filteren op onze gebruikelijke voorraad. Deze producten hebben we bijna altijd in huis.

  • Heb je gecontroleerd of jouw winkelmandje compleet is? Dan kun je door met je bestelling.

    Op dit moment kun je nog geen werkadres kiezen, maar je kunt zonder problemen doorgaan met het kiezen tussen ophalen of verzenden. Daar kun je bepalen of er een referentie aan toegevoegd moet worden.

    Ophalen of laten bezorgen kan allebei! Als je wil ophalen, vul je de vestiging en de gewenste leverdatum in. Als je het wil laten bezorgen, vul je de juiste adresgegevens en gewenste bezorgdatum in. Hierna kun je door naar het afronden. Daar zie je de verwachte leverdatum, totale prijs en ga je akkoord met onze algemene leveringsvoorwaarden.

    Klik op bestellen en dan gaan we zo snel mogelijk voor je aan de slag. Natuurlijk houden we je op de hoogte over de status van de bestelling.

Er gaat misschien iets mis met mijn registratie, wat moet ik doen?

  • E-mail ontvangen met de melding dat ik al een account heb

    Het kan zijn dat je in het verleden al een account hebt aangemaakt. Als je jouw wachtwoord niet meer weet, kan je via deze pagina je wachtwoord herstellen: 'Wachtwoord vergeten'. In de mail die je daarna ontvangt, staat ook aangegeven bij welke Bouwcenter je een account hebt. 

    Melding bij het registratieformulier

    Het kan zijn dat je nog een (oud) account hebt bij ons of een andere Bouwcenter(groep), met een ander e-mailadres. Weet je hier niks van af? Neem contact met ons op, dan zorgen wij ervoor dat het geregeld wordt!

    Wil je als tweede gebruiker toegevoegd worden aan een account? Neem ook dan contact met ons op.

  • Je kan momenteel maar bij één Bouwcenter(groep) online bestellen. Wil je liever bij een andere Bouwcenter online bestellen? Neem in dit geval contact op met webshop@bouwcenter.nl. Je account zal worden verwijderd zodat je opnieuw kan registreren bij een andere Bouwcenter.

  • Dit kan soms even duren, check ook je spambox. Heb je na een tijdje nog niks binnen? Vraag via deze link een nieuw wachtwoord aan. Wanneer je nog steeds niks binnenkrijgt kun je contact opnemen met webshop@bouwcenter.nl

  • Na je registratie moeten wij het account nog activeren. Dit kan een aantal werkdagen duren en laten je weten wanneer dit is gebeurd.

    Wanneer je helemaal nieuw bent als klant, zullen we jouw gegevens nog moeten checken en prijzen bepalen op basis van jouw behoeften. We zullen contact met jou opnemen.

    Wanneer je al bekend bent als klant bij ons, hoeven we alleen het account te koppelen aan jouw gegevens. Hierna krijg je prijzen te zien.


Kom je er toch niet uit?

Neem dan contact op met jouw Bouwcenter Centen. We helpen je graag!